pöh, jag hatar skolan, men älskar klassen!

Skönt att eve är hemma nuee, man kan ju lugnt säga att hon var saknad, fast han har väl typ sina sidor ocksåå
Idag när vi stod vid fotbollsplanen så finns det 3 bänkar, o jag stod o smsade o Eve typ sa: Sätt dej ner Fanny!
O dum som jag är så gör jag klart det, för jag kollar som typ inte på bänken, o den e sjuuuuukt blöt,  så jag flyyger upp igen o typ värsta aassskriiker :D:D  O sen skrattar typ Eve åt maj i 100 000minuter känns det som :D:D
 
Idag var såå sjukt soft dag, jätte mysigt, 4 lektioner, o slutade kl 13.05.
Vi hade typ tina 3 ggr idag,

So, med tina,
Matte med Camilla,
Sen No (martin inte där) så det blev Tina,
 lunch
 sen Tina i svenska



Syrran, Jag äälskar din köööfta!!!"#¤%$£


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0