xxxx

jag har fått kortslutning!

fyfan vad jag är trött,
skola imon, bääähåå
jag pallar inte


men jag är glad att vi verkligen har börjat fixa mitt rum ordentligt, jag trodde aldrig att vi skulle börja med det förrens typ 2 år (hosthost)

bilder(dom kan va lite dåliga men jag pallar inte fixa doom):


  fondväggen första gången vi målade
 
 andra gången
 gaarrddiinner
 vilken lila passar bäst??  jag kan inte bestämma maaj
 pööh, jag o femman har rensat ut alla mina 103 hästböcker, o typ gett mamma alla min 100 hästtidningar,    vaddå galen?!!
ööö jag har inte spelat på en hel ddaaagg
 hehe, jag ska helt klart fixa asbra ställen att ha gitarrerna på , men nu får dom typ ligga lite nerpackade :(((
 haha min nya utsikt från nedervååningen , så skönt, fatta hur lätt o rymma hemifrån när mamma o pappa sover uppe  (biiig smile)
 hepphepp (V)
  hehe  jag är såå crazy i deen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0