helluuu

nu har jag inte pallat blogga,
för det är tråkiiit när man inte har nå o blogga om!

men yey,  imorse kom eve,
sen kommer kajsa inklampande genom dörren och ser skiitstressad ut o bara:
- Jag ska bara hem o hämta min väska!
sen går hon ut igen o försvinner HAHAHA

idag på hemkunskapen gjorde vi köttbullar :D
meeh.....ebba, alex o kalle brände 3 plåtar med pepparkakor osså
HAHAHA, första gången var rolig
andra gången var ännu roligare,
tredje gången var heeeelt sjukt rooolig
och när lektionen var slut...låg det ett moln av rök över hela salen och korridoren utanför staaank brända pepparkakor och brända köttbullar

och jag är bra på o bränna andra saker osså


tro det ellr ej!
jag har missuppfattat detdär med spagetthi,
jag lägger spagetthin på plattan iställer för i grytan ;D

idag fick ja mitt första mvg -.-
på ett hemkunskapsprov, 38/39


men nu msn:ar amy att jag ska blogga o jag kommer nt på nå mer så this is the end!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0