JA!

JA!  nu är lovet slut,
jag ska börja vara lite roolig igen
och jag ska ta bilder!  när jag får tillbaka mobilen och sen lägger in massa program o skit på datan

JA!
På hemkunskapen idag gjorde vi något som liknade mosad potatis och purjolök,
inte så konstigt! 
för det var potatis och purjolök som man mosade tills det såg ut som en grön gegga,
häxdryck!!!!!

men ännu har inte några dödsfall rapporterats :Q


Ja kajsa o eve gjorde en mycket underlig dans idag på hk:n osså!
jag vet inte vad det skulle föreställa men, ja, det var helt genialt!!!!!

vettni, nu ska jag skälla lite
----------------------------
för några dar sen hörde jag nån som sa Amy till Amy
asså jag menar att dom sa "amy" och inte "ammy"
men ni vet att dett stavas "amy"
men asså nej! asså!!! näää! det är "ammy"
jag blir galen när folk säger "amy" åltså inte "ammy" till henne
ÅÅ jag känner mig så komplicerad
men nu ska jag börja skälla då! :
Hon heter AMMY FATTAAAAAAAAAARNIIIIIIII trööögskallar
skaffa ett liiiiiv  kan ni inte fatta att Amy heter Ammyyyyy men jag vettefan hur många gånger jag har sagt deeeeeeet! men det staaaaaaavas AMY MEN MAN SÄGER AMMY!
såå   hör jag en till som säger amy till amy ska jag fan spöa upp er förhand fattarni!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Verre

HAHAHAH. Jag skulle nog ha kallat Amy för "amy" Det låter så komplicerat ut nät du skriver det på bloggen. Du får förklara någon dag när vi träffas =)

2010-01-12 @ 16:51:17
URL: http://verresss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah Amy-Ammy älskar att läsa sitt eget namn:D

2010-01-12 @ 19:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0