Maj - Torsdag

tjeniiixen brudar!  
nä jag skojja bara,

idag har vatt en fett konsitg dag faktiskt :P
jag vakande,  och insåg att jag försovit mig! JAG BLEV INTE FÖRVÅNAD! om man säger så

iväg till skolan för att genomlida en mattelektion, en so-lektion, och en svenskalektion där vi planerade avslutningsfesten....amy fick ordentliga RYCK på mig för att jag "muppade" mig 
sen var det klasstid, några satte upp kamror (robin satte sin mobil i mitt pennskrin)
och vi hetsade som FAAAn!  tina blev helt galen!  Ringande mobiler, fotbollar som studsar, oscar som ska hålla klassrådet skriver "KLASSRÅD" jättestort på tavlan och sen börjar han fylla i det x'D
slutade väl ungefär med att tina sa att vi skulle gå och att hon itne ville se oss xD

sen var det lunch,  hade pengar idag så jag o filip drog o käkade pizza !! SÅ JÄVLA GOTT!  skolmat!  släng "dig"
 i väggen!  sveriges skolmat(utom ridgymnasiets) borde fan stämmas!!!!! *hämtar stämjärn*

sen kommer vi tbx...kollar på killarna som spelar fotboll med några killar från 7an på fredde...HAHA!!  dom började käfta som faan,  snacka om kaos när småbarn går på massa killar som är 2 år äldre och 1 meter längre än sig själva!  grrr älska sånt!! ..........*höööh*

sen hem!  bara slöööööa järnet!   inga fler prov...vad jag vet :O
nu blir det fest, beachhandboll, fotbollsdagar, och snart är 9an över
kommer sakna klassen så jävla super duper mega super jätte duper enorm mycket!
oc jag kommer sakna när Tina skriker "Sluta Tina mig" och alla skriker "tina" "tina" "tina"

slänger in en bild på beebisponny som jag snart inte heller ska få rida längre<3 älskade Ssini

 
Btw. här är mina videos från trettonspelen 2011(var från i vintras)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0